آشنایی با ویزای نیوزلند

برای سفر به نیوزلند بسته به هدف سفر ویزاهای مختلفی صادر می‌شود. ویزای توریستی نیوزلند یکی از محبوب‌ترین و پردرخواست‌ترین ویزاها برای سفر به این کشور است و ایرانیان بسیاری همه ساله برای این نوع ویزا به سفارت نیوزلند درخواست می‌دهند. در ادامه به معرفی انواع ویزاهای نیوزیلند خواهیم پرداخت. 

1- ویزای توریستی نیوزلند

این نوع ویزا همانطور که از نامش پیداست به هدف گردش و گشت و گذار و یا ملاقات با دوستان و خانواده صادر می‌شود. برای اخذ این نوع ویزا، فرد متقاضی باید تمکن مالی بالایی داشته باشد و گردش حساب قوی به سفارت ارائه کند. داشتن دعوتنامه معتبر، تاریخچه سفر یا تراول هیستوری و برگه عدم سوء پیشینه نیز از الزامات اخذ این ویزا است. 

بد نیست بدانید در صورت داشتن سوء پیشینه، افسران مرزی از ورود شما به نیوزلند جلوگیری خواهند کرد. همچنین مدارک اثبات توانایی مالی و گردش حساب به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اکیدا توصیه می‌کنیم تا از ارائه مدارک جعلی یا دروغین بپرهیزید. چر اکه در صورت احراز ارائه گردش حساب جعلی شما تا مدت‌ها امکان درخواست مجدد برای ویزا را نخواهید داشت و به طور کلی سابقه‌ی شما به شدت خراب خواهد شد. 

همچنین ارائه دعوتنامه از اعضای خانواده یا دوستان و آشناییان،‌ شانس شما را برای دریافت ویزا بسیار بالا می‌برد. البته ارائه دعوتنامه الزامی نیست اما طبیعتاً شانس شما را برای گرفتن ویزا بسیار افزایش خواهد داد. 

2- ویزای تحصیلی نیوزلند

چنانچه قصد تحصیل در کشور نیوزلند را داشته باشید نیاز دارید که ویزای تحصیلی اخذ کنید. برای اخذ این نوع ویزا باید از یک دانشگاه یا موسسه آموزشی در این کشور،‌دعوتنامه معتبر ارائه کنید. همچنین ارائه برگه سوء پیشینه از الزامات است. یکی از مهمترین شروط اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند داشتن تمکن مالی قوی و گردش حساب است. چنانچه یکی از موارد مذکور را نتوانید ارائه دهید مجاز به اخذ ویزا و تحصیل در نیوزلند نخواهید بود. 

3- ویزای کار نیوزلند

بسیاری از افراد به هدف کار و زندگی در مهاجرت نیاز به اخذ ویزای کاری نیوزلند خواهند داشت. برای گرفتن این ویزا لازم است تا از یک کارفرما،‌ شرکت،‌کارخانه یا… دعوتنامه داشته باشید. همانند موارد قبلی داشتن سو پیشینه الزامی می‌باشد. چنانچه هدف شما مهاجرت کاری به نیوزلند است اخذ این نوع ویزا راهگشای شما خواهد بود. 

آشنایی با ویزای توریستی نیوزلند

مدارک لازم برای اخذ ویزای نیوزلند

کلیه مدارکی که در ادامه می‌آیند می‌بایست توسط متقاضی به سفارت نیوزلند تحویل داده شوند. این مدارک باید در دارالترجمه ترجمه رسمی بشوند. اگر چه برای این مدارک نیازی به اخذ تاییدیه از وزارت امور خارجه و دادگستری نیست اما توصیه می‌کنیم این تاییدیه ها را از مراکز مربوطه بگیرید. 

  • نامه عدم سوء پیشینه
  • گذرنامه قدیمی و جدید
  • گردش حساب 6 ماهه
  • دعوتنامه
  • دو قطعه عکس 6 در 4
  • رزرو هتل 
  • رزرو بلیط پرواز رفت و برگشت
  • گواهی اشتغال به کار یا بیمه تامین اجتماعی

چنانچه قصد گرفتن ویزای نیوزلند را دارید می‌توانید ضمن استفاده از مشاوره رایگان با کارشناسان ما، کلیه فرآیند صدور ویزای خود را با خیال راحت به یو‌کی‌اس ویزا بسپارید. کافی است با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در تمامی مراحل صدور ویزای توریستی نیوزلند راهنمایی کنند. 

جهت مشاوره اخذ ویزا می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید:

تماس تلفنی

اگه ترکیه هستی، سریع‌ترین راه مشاوره، تماس تلفنیه!

مشاوره حضوری

می‌تونید با رزرو وقت قبلی، تشریف بیارین دفترمون. هم فاله هم تماشا!

مشاوره واتساپ

از طریق واتساپ بهمون پیام بدین. همیشه آنلاینیم!